Planer för ikväll

Ikväll ska jag hem till Summer med kajsa och kanske Karolina (vet inte om det blir fler) Gud alla har frågat mig om va ja ska gör idag och massa saker! Vicky skulle egentligen ha tjejmiddag och jag var bjuden men trodde inte att ja skulle kunna för jag skulle vara hundvakt för minaföräldrar skulle på kryssning men pappa fick feber och stannade hemma men då var det typ försent för patricia hade sagt att vicky var tvungen att veta i torsdags och  då kunde jag inte så fick lite dåligt samvete men sen visade det sig att det inte blev någon tjejmiddag :D det skulle bli någon annan kväll istället! Najs! Så jag ska iallafall till Summer ikväll det var vad jag ville få fram från början x)


Karro gullunge!


HAHA Summer x)


Kajsa älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0