orkade inte skriva igår

Hej allihopa! Ingen uppdatering igår för jag orkade verkligen int skriva. Igår var jag men Jakob och Hugo ett tag. Gissa vad vi gjorde? Kollade på Hugos favorit film Spy kids. Han brukar ALLTID ta Beck den japanska schanga målningen (?) Men ja sa att jag absolut inte orkade se den så då sa han Spy kids elr beck! (Han kollar alltid på spy kids hemma hos mig också) Så det blev spy kids -.- Sen gick dom hem så jag och mamma åkte och handlade mat och hyrde film. Vi hade värsta myskvällen det var bajs länge sen! Vi kollade på the proposal (tredje gången för mig ^^) och nån som hette my one and only men jag somnade haha! Idag ska jag Ella och Lydia åka till stan. vet inte vad vi ska göra men ja har jätte lite pengar så vi ska väl bara fika eller nåt. Aja ska gå och göra mig iordning nu.


älskar er mest tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0