om uppdatering!

vet att ni tycker att det är tråkigt att jag nästan aldrig skriver, men jag gör aldrig nåt spec och jag tycker själv att det är så tråkigt att läsa typ " idag har jag varit i skolan det var tråkigt. jag snubblade jag på en sten." men ni får välja skriv kommentar och svar om jag ska skriva när nåt spec händer (fötter) eller någon gång varje dag. för jag kan ju inte veta vad ni läsare vill :) just nu sitter jag iallafall och tråkar lite. har som tur är inga läxor. sköööönt! mitt brännmärke har blivit köttsår :( det gör sjukt ont! imorgon slutar vi halv två! skööönt! jag har börjat sova nere i ett vårat tv rum. sover så mycket bättre där :O undra varför.... aja nu ska jag inte trötta ut er ;)


haha jätte jätte gammal bild på mig och julia x)

Love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0