Fest igår!

hej bloggen! än en gång förlåt för att ja int har skrivit på ett tag :/ igår var jag på fest hos ella! eller fest o fest de va mer tjej middag. vi hade pyjamasparty :D först så åt vi pizza som hon hade gjort själv, sen sminkade varandra (alla kom dit osminkade) haha rebecca smiknade mig till största fjortisen! och precis när jag tänkte hämnas så skulle alla byta par -.- efter sminkningen så kollade vi på en sjukt sorjlig film! jag har nog aldrig gråtit en hel film innan. terrible! efter festen åkte jag och julia hem till henne. då satte vi oss och började titta på en film men jag somnade x) höhö. dagen efter vaknade vi ungefär halv tolv. då gick vi upp och åt frukost. sen kom linus dit och då drog vi till stinsen. där träffade vi massa kompisar. stackars lilla lisa skulle köpa hårfärg men när hon skulle köpa de så hittade hon inte sina pengar. 170 bara borta. just nu sitter jag och kollar på bring it on. nu kommer lite bilder från igår.





haha fjortis johanna x) en dag ska jag hämnas rebecca!


haha kisse katterna ;)


haha sophia ser lite knasig ut ;)


haha jag innan ;)

så nu räcker det med bilder ;)


Love Johanna


Kommentarer
Postat av: Anna

har du inga ögon?

2009-09-14 @ 17:49:05
URL: http://enmindre.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, gumman. synd att du inte skriver så mycket i din blogg:( för att ja och mina kompisar gillar den väskligen :) <3

2009-09-14 @ 19:40:20
Postat av: Johanna

haha nej faktiskt inte mamma skar bort dom när jag föddes ;)

2009-09-15 @ 18:06:53
URL: http://johannnaholmbergs.blogg.se/
Postat av: Sofia

uusch va ful bild på mig :p <2

2009-09-16 @ 17:54:05
URL: http://jennifersamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0