Aboow!

vet int varför jag valde just den rubriken, de bara blev så. just nu sitter jag och gör ingenting. ska äta klart min pizza! Mmh! va gott de ska bli! idag åkte jag till stinsen efter skolan men Lydia och julia. vi kollade på glitter och på gina tricot. Lydia köpte ett linne från Gina tricot. Jag har börjat ÄLSKA glitter!! dom har så sjukt fina saker där och jag har hittat ett halsband som jag verkligen älskar!! ska köpa det när jag har pengar. juste imorrn ska jag och Ella på VIP kväll på top shop! vi får massa gott att äta och dricka och 20% rabatt på allt i butiken! det ska bli sjukt kul! De enda är att jag inte har några pengar "/ aja får väl kolla med min snälla mamma ifall jag kan få lite ^^ hon ska ju trots allt betala mina kläder. nu ska jag fixa min pizza.


sjukt kraftig hund :O


Glitter


Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0