uppdatera oftare!

nu har helle lovat att ifall ja börjar uppdatera mer så ska hon läsa min blogg!! WOHOO! nu måste jag berätta om hälsingland så anna har nåt att läsa ;) jodå det var bra skönt mysigt. vädret var sådär det solade på morgonen och regnade på dagarna. jag var där med bästavän julia. har tyvärr inga bilder bara från när vi gick ner till en bäck. men orkar inte lägga upp nu. ja det var väl det mesta. krya på dig anna ;) sitter nu här med helena och vi "dör av garv". igår var therese jätte rolig och jag helle, clara och therese satt och hade sjukt kul!  ska fixa min nya otroligt vackra header ;) juste velle kmr imorrn!!! :D har saknat henne såååååååååå mycket! puss o hej!



har saknat dig sjukt mycket bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0