Sov störningar?

Är det bara jag som inte kan sova på nätterna? jag somnar inte förens typ 3 men då är jag ändå int trött utan jag tvingar mej själv till att somna. Ganska jobbigt eftersom man blir ganska trött på dagen sen :/ det blir alltid att jag vid ett försöker sova men det går int så antingen går jag upp och typ dricker vatten elr så sätter jag på en film eller nåt. igår somnade jag runt 3 - halv 4 o vaknade 12 så jag fick ungefär 9 timmars sömn men ändå blir jag trött vid 5-6 och sen piggnar jag till efter det. konstigt. Juste om någon har några bilder från yngre dagar som bara ligger o samlar dam såå kan jag jätte gärna ta dom och sätta upp på min vägg :) jag har nämligen en fotovägg ovanför min säng och tycker att det skulle vara coolt ifall hela var full med foton. jag kan ju skriva ut bilder i svart-vitt men det känns så tråkigt att i mitten ha massa färgade bilder och sen bara svart-vita runt omkring...




de e faktiskt fler än de ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0