Jahapp...

Vad ska man göra nu då? Har varit hos Julia idag och vi skulle kanske sovit över men stackarn fick sjukt ont i huvudet :( och sen skulle jag varit med Basse (och kanske Jakob) men dom dissade mig för dom orkade inte komma -.- suck! så jag har absolut inget att göra ikväll! Dessutom så fick jag reda på att jag inte kan vara med bästavännen Julia på nyår (som inte gjorde min kväll mycket bättre) aja hoppas ialla fall att det går nåt bra på tv eller nåt... Juste jag har bytt min kamera nu :D bytte till en jätte snygg rosa kamera :D mycket bättre än den andra! har tagit massa bilder med den idag speciellt på min och Julias mat Haha! x)

1.

2.

3.

4.

5.

Bona petit!


älskar dig stumpan!

Julias sjukt fina öga!


De va nog allt från idag :) ska nog träffa Julia imorrn oxå :) puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Julia

haaha viär ju bara så duktiga på att laga mat ;) älskar dig bästa vän <3

2009-12-30 @ 14:35:14
URL: http://alltomjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0