förlååååt!!

hej bloggen! förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit sjuk hela helgen och idag. i fredags sov jag hos julia och vi hade smink kväll så Jessica (julias storasyster) sminkade oss och de va jätte kul. dagen efter blev jag jätte sjuk. vi gissade på influensan (inte svin) jag hade 40 graders feber och spydde. inte alls speciellt kul. men eftersom att det gick över så fort så vet jag faktiskt inte för i morse hade jag bara 37,6? konstigt! men jag hoppas på att kunna gå till skolan imorgon eftersom att vi har rep till vårat luciatåg på ellas mammas företag. det ska bli kul! egentligen skulle jag, julia och lydia få stanna kvar efter L-tåget men de blev inte så :/ men men. nu ska jag gå. puss och hej!!


jag och älsklingen julia!

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0