The hills

idag har jag varit sjuk igen. fast det var roligare idag för Anna och Jenny (storasystrar) var här. vi hade kul, satt och kollade på film och sånt. vi såg catch me if you can (?) den var bra. imorgon ska jag till vårdscentralen suck! det luktar äckligt och alla går runt i vita rockar. men eftersom att jag har taskigaste imunförsvaret så e de väl som mitt andra hem eftersom att jag måste dit hela tiden. mamma är ju rädd för att jag har fått svininfluensan men det är bara hon som tror det. jag har bestämmt mej för att uppdatera oftare och försöka lägga in minst 1 bild i varje inlägg för det är mycket roligare med bilder. n u ska jag gå och äta men skriver väl senare ikväll också.


nåt halvår sen med lina helle ellen jens och jag


jag och julia på kemin.

love Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0